BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 20, 2010

depress

i feel so uneasy
i feel so lost
ya
i'm that weak
it just shows the fact that i'm not suitable at here
my results still that bad
not even single improvement made
teachers are worried about me
they criticize about me
i am always the "best role model" in class who perform the worst
i also worry about myself
i know i sure cannot make it already
judging from my own performance up till now
i panic
i worry
but i still have to move on
with every step of fears...

其实就快奔溃
我不知该怎么办
无法冷静下来告诉自己该怎么做
只是在走一步算一步
在故乡的朋友不相信我现在的成绩
每人了解我
每人相信我
以前一直很有纪律的我
会迷失成这样
他们也不相信
以前什么都会反驳的我
既然可以在这里忍声吞气
就算多少人在嘲笑我,看低我
我还能笑着回应他们
连我最好的朋友的不太相信
那个充满斗志,说话像机关枪的佩雯在哪里?
她问着